Joanna M. My YouTube story | Guest Post

by - 9:22:00 μ.μ.

Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου περιτριγυριζόμουν από μουσική. Οι έθνικ μουσικές συλλογές του μπαμπά, η μαμά με τη κιθάρα, δεν άργησα πολύ να πάω και εγώ στο ωδείο. Αγαπούσα τη μουσική και με αγαπούσε και εκείνη γιατί μου έδινε τα διπλάσια από όσα της έδινα εγώ. 


Μέχρι τα δεκαπέντε μου δεν είχα δώσει πότε περιθώριο στον εαυτό μου να εκφραστεί μέσω του τραγουδιού. Κάπου εκεί άρχισα να πειραματιζομαι. Περίμενα να φύγουν όλοι από το σπίτι και τότε καθόμουν μπροστά από το καθρέφτη και τραγουδούσα με τις ώρες. Ήμουν τόσο ντροπαλή που το μισούσα. Δε μπορούσα να τραγουδήσω ούτε μπροστά στους γονείς μου. Έκανα διάφορες ηχογραφήσεις στο κινητό μου και τις άκουγα ξανά και ξανά για να διορθωθώ. 

Στο λύκειο έβαζα στις φίλες μου τις ηχογραφήσεις χωρίς να τους πω ποιος τραγουδούσε για να δω την αληθινή τους αντίδραση. Όσο περνούσε ο καιρός ένιωθα ακόμα πιο έντονη την ανάγκη να το εξωτερικεύσω. Οι φίλες μου με παρότρυναν παρά πολύ να αναδείχνω αλλά ήμουν πολύ δειλή. Προσπαθούσα να βρω ένα τρόπο, αλλά η ανθρώπινη παρουσία στον ίδιο χώρο με εμενα με τρόμαζε παρά πολύ. Μετά από σκέψη το πήρα απόφαση. Θα ξεκινούσα το YouTube. 

Η όλη διαδικασία της ηχογράφησης ήταν κάτι τελειως πρωτόγνωρο για εμενα. Είχε πολύ πλακα, ένιωσα άνετα και πέρασα πολύ ωραία. Στους φίλους μου δεν είχα πει τίποτα σχετικά με αυτό. Όταν έσκασε μύτη το πρώτο κομμάτι όλοι έπαθαν σοκ.

Η στιγμή που το κομμάτι ανέβηκε με έκανε να νιώσω τόσο εκτεθημενη, αλλά ταυτόχρονα και τόσο ελεύθερη. Μπορούσε να με δει ο οποιοσδήποτε, να με κρίνει, να με αποθαρρύνει. Αλλά δε με ενδιέφερε πια γιατί η αγάπη, η υποστήριξη και οι επιβραβευσεις που μου έδειξαν οι φίλοι μου ήταν τα μεγαλύτερα δώρα. Και αυτό ήταν μόνο η αρχη. 

Το YouTube μου έδωσε τη δύναμη να βγω και να τραγουδήσω μπροστά σε κοσμο. Η στιγμή που βγήκα μπροστά σε ένα μικρόφωνο και έβλεπα ένα πλήθος ματιών καρφωμένα πάνω μου με έκανε να νιώσω ότι ξεπέρασα ένα εμπόδιο. 

Το σημαντικότερο που μου έδωσε η απόφαση μου να ξεκινησω το YouTube δεν ήταν ούτε τα like, ούτε οι subscribers, ούτε η αναγνωρισιμότητα. Στο ελληνικό YouTube έτσι και αλλιώς αυτα τα πραγματα είναι άγνωστες έννοιες. Με βοήθησε να εκφραστώ με έναν έμμεσο τρόπο και αυτό μου έδωσε δύναμη. Μου έδειξε οτι μπορώ να σταθώ μπροστά στους φόβους μου και να τους καταπολεμήσω κάτι που με βοήθησε και σε άλλους τομείς της ζωής μου.

Αν αγαπάμε κάτι πολύ πρέπει να το ακολουθούμε. Το οφείλουμε στον εαυτό μας αυτό. Να κάνουμε αυτό που αγαπάμε, να παλεύουμε και να δείχνουμε στο κόσμο εκεί έξω τι είμαστε ικανοί να κάνουμε ❤️

Το κανάλι μου: 
Κάντε ένα like και ένα subscribe αν σας αρέσουν τα βίντεο μου! 
Peace and love 
Ιωάννα ❤️

* Γράφει η Ιωάννα (instagram:joanna_mi97 - facebook: Joanna Mi)

You May Also Like

0 σχόλια