NYX ♥ | ONE BRAND COLLECTION

by - 8:53:00 μ.μ.

Γεια σας!Σήμερα επιστρέφω με μια καινούρια "στήλη" στο blog μου που θα ονομάζεται "One Brand Collection" και όπως καταλαβαίνετε από το όνομα εδώ θα σας δείχνω οτιδήποτε έχω στη συλλογή μου από ένα συγκεκριμένο brand κάθε φορά!Όποτε προσθέτω κάτι καινούριο θα κάνω και update το αντίστοιχο post!Ελπίζω να σας αρέσει σαν ιδέα και να σας βοηθήσω δίνοντάς σας μια πιο ολοκληρωμένη άποψη για κάθε brand!Θα περιμένω στα σχόλια την γνώμη και τις σκέψεις σας!

Πάμε λοιπόν να ξεκινήσουμε με ένα αγαπημένο και οικονομικό brand!Μιλάω για τη NYX φυσικά η οποία δεν με έχει απογοητεύσει σε ό,τι και αν έχω δοκιμάσει!


HIGHLIGHT & CONTOUR PRO PALETTE


Ξεκινάω με μία από τις πιο γνωστές παλέτες προσώπου η οποία είναι η Highlight & Contour Pro Palette!Η συσκευασία είναι πλαστική αλλά ελαφριά και είναι ιδανική για ταξίδια!Ένα από τα πολύ θετικά αυτής της παλέτας είναι ότι όταν σας τελειώσει κάποια απόχρωση, μπορείτε να βρείτε τα ανταλλακτικό της οπότε δεν θα χρειαστεί να αγοράσετε την παλέτα για μια μόνο απόχρωση!


Η παλέτα περιέχει 4 αποχρώσεις για contouring,για να δώσουμε σχήμα στο πρόσωπο μας και άλλες 4 για να φωτίσουμε τα χαρακτηριστικά που θέλουμε να αναδείξουμε!Όλες είναι matte εκτός από την πρώτη που περιέχει shimmer και έχει πιο λευκή απόχρωση και είναι τέλεια για highlighter!
Όλες οι αποχρώσεις έχουν πάρα πολύ καλή απόδοση χωρίς να έχουν ιδιαίτερο kick back!Απλώνονται ομοιόμορφα και χωρίς δυσκολία στο πρόσωπο και έχουν πολύ καλή διάρκεια!Είναι μια πραγματικά πολύ καλή παλέτα και αξίζει να την έχετε στη συλλογή σας!Κοστίζει 21,60€ και τη βρίσκετε εδώ!

HIGH DEFINITION BLUSH


Θα συνεχίσω με ένα ρουζάκι στην απόχρωση Deep Plum!Έρχεται σε μια γλυκούλα συσκευασία η οποία στο σημείο που ανοίγει έχει ένα φιογκάκι! Η απόχρωση είναι πολύ ωραία,μωβίζει λίγο και δίνει στο πρόσωπο όψη υγείας και φρεσκάδας!


Και αυτό έχει πολύ καλή απόδοση και χρειάζεται μικρή ποσότητα!Σίγουρα θα πάρω και άλλες αποχρώσεις!Κοστίζει 7,15€ και το βρίσκετε εδώ!

ULTIMATE SHADOW PALETTE | WARM NEUTRALS


Αγαπημένη μου παλέτα με υπέροχες ζεστές αποχρώσεις!Η συσκευασία είναι τετράγωνη και πλαστική αλλά τα αρνητικά της είναι ότι δεν υπάρχει καθρέφτης ή κάποιο πινελάκι!


Στην παλέτα υπάρχουν 16 αποχρώσεις,9 matte και 7 πιο shimmery από ανοιχτό μπεζ σε πιο πορτοκαλί και μπορντώ τόνους εως και πιο σκούρες αποχρώσεις για πιο smokey μακιγιάζ!Μου λείπει βέβαια ένα μαύρο ή ένα σκούρο καθαρό καφέ διότι η πιο σκούρα απόχρωση που έχει είναι ένα ψυχρό καφέ που δεν μου δίνει το αποτέλεσμα που θα ήθελα!
(Swatches ανά σειρά)



Όλες οι σκιές έχουν πολύ καλή απόδοση,ακόμα και οι ανοιχτόχρωμες matte!Οι matte επίσης έχουν λίγο kick back αλλά δεν με ενοχλεί καθόλου!Μπορείς να κάνεις πολλούς συνδυασμούς και πολλά μακιγιάζ από πιο πρωινά εως και πιο επίσημα! Η παλετίτσα κοστίζει 18,50€ και μπορείτε να τη βρείτε εδώ!


LID LINGERIE SHADOW PALETTE


Ακόμα μια πολύ ωραία παλέτα αυτή τη φορά με 6 matte αποχρώσεις!Είναι πολύ χρήσιμη παλέτα αφού περιέχει βασικές και neutral αποχρώσεις οι οποίες είναι τέλειες για την κόγχη! Οι δυο αποχρώσεις είναι πιο ροζ-μωβ ενώ έχει και τα τέλεια σκούρα καφέ για την εξωτερική γωνία των ματιών!



Η ποσότητα κάθε pan είναι αρκετά μεγάλη κ η απόδοση των σκιών καταπληκτική κάτι που δύσκολα συναντάς σε matte υφές!Ιδανική παλέτα για καθημερινά μακιγιάζ και τέλεια ακόμα και για ταξίδια αφού είναι μικρή και πρακτική! Κοστίζει 10,25€ και τη βρίσκετε εδώ!



LIP LINGERIE

Πάμε τώρα στα πασίγνωστα liquid lipsticks της σειράς Lingerie! Αρχικά να σας πω ότι με τόσες υπέροχες nude αποχρώσεις δεν μπορείς να μην μπεις στον πειρασμό να δοκιμάσεις!Σαν φόρμουλα δεν είναι από τα πολύ αγαπημένα μου γιατί είναι ξηρά και μετά από κάποια ώρα δεν είναι άνετα στα χείλη και κάνουν γραμμές στα χείλη καθώς βγαίνουν!


Η απόχρωση που νομίζω ότι έχει την καλύτερη φόρμουλα είναι η 18 Cashmere Silk και είναι από τις τελευταίες προσθήκες στη συλλογή μου (ίσως έχουν αλλάξει τη φόρμουλα τους). Επίσης το απλικατέρ είναι αρκετά μικρό και δεν είναι πολύ βολικό αλλά σαν απόδοση όλες οι αποχρώσεις είναι πολύ pigmented!Οι αποχρώσεις που έχω είναι οι 01 Honeymoon,02 Embellishment,05 Beauty Mark,06 Push-up,10 Teddy,18 Cashmere Silk ! Τα Lip Lingerie κοστίζουν 8,20€ και τα βρίσκετε εδώ!


LIQUID SUEDE CREAM LIPSTICK


Τα liquid lipsticks της σειράς Suede είναι τα αγαπημένα μου! Έχουν matte φινίρισμα αλλά είναι πολύ βελούδινα και δεν ξηραίνουν καθόλου τα χείλη!Απλώνονται ομοιόμορφα στα χείλη και διαρκούν για πολλές ώρες!


Από αυτή τη σειρά έχω 3 αποχρώσεις: 04 Soft-Spoken,07 Sandstorm(είναι η αγαπημένη μου),21 Brooklyn και παρακάτω θα δείτε τα swatches!
Κοστίζουν και αυτά 8,20€ και τα βρίσκετε εδώ!


SOFT MATTE LIP CREAM


Τα liquid lipsticks της σειράς αυτής είναι matte αλλά είναι πολύ ενυδατικά και μυρίζουν τέλεια!Είναι πολύ κρεμώδη και απλώνονται όμορφα στα χείλη αλλά στεγνώνουν και γίνονται matte χωρίς να βαραίνουν τα χείλη!


Έχουν καλή διάρκεια και φεύγουν ομοιόμορφα!Κάθε απόχρωση έχει το όνομα μιας πόλης!Έχω 5 αποχρώσεις: 21 Transylvania,23 Berlin,25 Budapest,32 Rome και η αγαπημένη μου είναι το Berlin!Κοστίζουν 7,15€ και τα βρίσκετε εδώ!


SUPER CLIQUEY SATIN MATTE LIPSTICK


Αυτή η σειρά είναι πολύ πρωτότυπη αφού το κραγιόν δεν είναι ούτε σε κλασική αλλά ούτε και σε liquid μορφή!Είναι σαν "στυλό" και πατάς το "κουμπάκι" για να βγει το προϊόν!Έχουν σατινέ ματ φινίρισμα,δεν ξηραίνουν τα χείλη αλλά δεν διαρκούν όσες ώρες διαρκούν τα liquid lipsticks!Έχω 3 αποχρώσεις: 04 Conform,11 Empowered,12 Dangerous.Κοστίζουν 9,20€ και τα βρίσκετε εδώ!



COSMIC METALS LIP CREAM


Από αυτή τη σειρά έχω μόνο μια απόχρωση την 14 Galactic Love!Έχει glossy φινίρισμα αλλά αυτό που δεν μου αρέσει είναι ότι έχει πολύ έντονο shimmer!Επίσης δεν είμαι πολύ ευχαριστημένη από τη διάρκεια του οπότε αυτό είναι το λιγότερο αγαπημένο μου προϊόν της NYX! Κοστίζει 8,20€ και μπορείτε να τα βρείτε εδώ!


BUTTER GLOSS


Από τη σειρά Butter Gloss έχω και πάλι μόνο μια απόχρωση,την 07 Tiramisu!Όλες οι αποχρώσεις έχουν ονόματα γλυκών!Όπως το λέει και το όνομα του είναι ένα βουτυρένιο gloss με μέτρια απόδοση!Κολλάει λίγο στα χείλη και δεν έχει τέλεια διάρκεια!
Κοστίζει 6,10€ και το βρίσκετε εδώ!


SLIM LIP PENCIL


Στη συλλογή μου έχω και ένα μολυβάκι χειλιών στην απόχρωση 831 Mauve!Είναι μωβ αλλά καφετίζει και πηγαίνει σχεδόν με όλες τις αποχρώσεις κραγιόν! Είναι πολύ μαλακό και βουτυρένιο και γράφει υπέροχα!Κοστίζει 3,65€ και το βρίσκετε εδώ!

EPIC INK LINER



Τελευταίο προϊόν είναι το eyeliner Epic Ink Liner και είναι το αγαπημένο μου eyeliner όλων των εποχών!Είναι σε μορφή στυλό που με βολεύει πολύ και έχει λεπτή και εύκαμπτη μύτη!Έχει έντονο μαύρο χρώμα και γράφει απίστευτα εύκολα!Με αυτό δύσκολα κάνεις λάθος στη γραμμή σου!Κοστίζει 10,25€ και το βρίσκετε εδώ!




Αυτά ήταν λοιπόν η NYX συλλογή μου!Ελπίζω να σας άρεσε!Περιμένω να μου πείτε στα σχόλια ποια προϊόντα έχετε και εσείς και αν συμφωνείτε ή διαφωνείτε μαζί μου και ποιο brand θα θέλατε να δείτε στη συνέχεια!Ελπίζω να σας φάνηκε βοηθητικό αυτό το ποστ!Μέχρι το επόμενο ποστ να περνάτε τέλεια!



You May Also Like

2 σχόλια