November - December Favorites ♥

by - 10:06:00 μ.μ.

Γεια σας!Το σημερινό ποστ θα είναι αρκετά μεγάλο γιατί θα δούμε τα προϊόντα που αγάπησα τους μήνες Νοέμβρη και Δεκέμβρη!Ετοιμαστείτε λοιπόν και πάμε να ξεκινήσουμε γρήγορα γρήγορα!




ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗΣ



Πρόκειται για μια κρέμα την οποία εφαρμόζουμε σε νωπά μαλλιά μετά το λούσιμο και δεν χρειάζεται να την ξεβγάλουμε!Περιέχει κερατίνη και μετάξι και αυτό βοηθά στο να ισιώνουν τα μαλλιά,να μην φριζάρουν και να παραμένουν λεία και λαμπερά!Επίσης προστατεύει την τρίχα από τη θερμότητα από το πιστολάκι ή κατά τη διάρκεια του styling! Πραγματικά κάνει ακριβώς ό,τι υπόσχεται και μυρίζει και πολύ ωραία!Μπορείτε να το βρείτε σίγουρα στα καταστήματα Galerie de Beaute,είναι στα 200 mL και κοστίζει 7,90 €!



Τι να πω για αυτή τη μάσκα;Οι συστάσεις είναι περιττές πιστεύω!Θρέφει τα μαλλιά,τα αφήνει απαλά και λεία και είναι ένα θαύμα!Είχα και την μάσκα για κανονικά και ξηρά μαλλιά η οποία ήταν και στα αγαπημένα του 2016 τελείωσε και αμέσως πήρα και άλλη!Όπως καταλαβαίνετε και αυτή θα μπει στα αγαπημένα του 2017!

Démaquillant Puretè | Lierac 


Αυτό το καθαριστικό  τζελ για ντεμακιγιάζ προσώπου και ματιών από την εταιρεία Lierac το αγαπώ και όπως βλέπετε έχει τελειώσει! Είναι ένα τζελ που με το νερό γίνεται αφρός και μια μικρή ποσότητα αφαιρεί τέλεια το μακιγιάζ του προσώπου  ακόμα και τις  δυο στρώσεις μάσκαρα στα μάτια! Καθαρίζει τέλεια το πρόσωπο και το αφήνει ενυδατωμένο! Είναι η δεύτερη φορά που το πήρα οπότε καταλαβαίνετε πόσο μου αρέσει!

Aqualia Thermal | Vichy


Αγαπημένη ενυδατική κρέμα!Έχει πλούσια υφή και προσφέρει ενυδάτωση άμεσα και λάμψη!Την φοράω και το βράδυ και το πρωί που ξυπνάω το πρόσωπό μου παραμένει ενυδατωμένο!

ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΑΚΙΓΙΑΖ

Naked Heat Palette | Urban Decay


Υπήρχε περίπτωση να λείπει από τα αγαπημένα;Είναι τέλεια!Και πάλι δεν θα πω πολλά γιατί είμαι σίγουρη ότι την έχετε δει παντού και πολλές από εσάς την έχετε κιόλας! Η παλέτα περιέχει 12 Θερμές αποχρώσεις με τέλεια απόδοση όλες τους! Έχουν λίγο kick back αλλά το blending είναι πανεύκολο!Το πινελάκι είναι επίσης τέλειο με μαλακές τρίχες!Όπως βλέπετε περιέχει και καθρέφτη και η συσκευασία της είναι πολύ όμορφη!


Make-Up Essentials | Seventeen



Από τη στιγμή που είδα ότι θα βγει αυτή η παλέτα την αγάπησα!Η Seventeen είναι αγαπημένη εταιρεία οπότε δεν γινόταν να μην την πάρω !! Είναι μια παλέτα προσώπου λοιπόν που περιέχει 3 αποχρώσεις για contouring, 2 ρουζ,ένα σε ροζ απόχρωση και ένα σε πιο peachy τόνους και 1 highlighter!Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλους τους τόνους επιδερμίδας και όλες τις εποχές φυσικά!Όλες οι αποχρώσεις έχουν πολύ καλή απόδοση και πολύ καλή διάρκεια!Η συσκευασία είναι χάρτινη και μαγνητική και περιέχει και ένα καθρεφτάκι σε πολύ καλό μέγεθος!

Highlight & Contour Pro Palette | NYX


Ε την έβλεπα παντού αυτή την παλέτα και αποφάσισα να την πάρω και πολύ χαίρομαι για την απόφαση μου!Σε αυτήν την παλέτα υπάρχουν 8 αποχρώσεις για contouring,highlighting και γενικά οτιδήποτε θέλετε για να κάνετε τις φωτοσκιάσεις στο πρόσωπό σας!Τα pans βγαίνουν οπότε αν τελειώσει κάποια απόχρωση την ξαναπαίρνεις και την τοποθετείς στη θέση της χωρίς να χρειαστεί να ξαναπάρεις ολόκληρη παλέτα για μια μόνο απόχρωση!Όλες οι αποχρώσεις έχουν πολύ καλή απόδοση και μπλεντάρονται εύκολα!

Liquid Lipsticks


Αυτούς τους 2 μήνες χρησιμοποίησα περισσότερο αυτά τα 4 liquid lipsticks τα οποία είναι όλα τέλεια και οι αποχρώσεις τους και από θέμα διάρκειας!
Huda Beauty Liquid Matte - Trendsetter : Μιας και άκουγα τα καλύτερα για αυτά τα υγρά κραγιόν και μπορούμε να τα βρούμε και στα ελληνικά Sephora είπα να δοκιμάσω και εγώ σαν γνωστό beauty junkie!Όντως είναι πολύ καλό αλλά λιγάκι ακριβό!
NYX Liquid Suede - Sandstorm : Νομίζω ότι η σειρά Suede είναι η αγαπημένη μου!Η απόχρωση Sandstorm είναι nude και λίγο πιο ψυχρή αλλά μου αρέσει πολύ!
Beauty Loop - Dessus : Η τέλεια χειμωνιάτικη απόχρωση είναι αυτή! Είναι μπορντω-καφετί και έχει πάρα πολύ καλή διάρκεια!Το συγκεκριμένο το πήρα από το αγαπημένο μου Yologift!
Artdeco Full Mat - No. 38 : Δεν νομίζω να έχω δοκιμάσει κάτι άλλο από αυτή την εταιρεία και πραγματικά αυτό ήταν μεγάλη έκπληξη για εμένα!Με ένα "βούτηγμα" το απλικατέρ καλύπτει τα χείλη χωρίς να αφήνει κενά!Έχει τέλεια απόδοση και για κάποιο λόγο κάθε φορά που το βάζω θεωρώ ότι τα χείλη μου δείχνουν πιο μεγάλα (δεν ξέρω πως γίνεται αυτό!)Επίσης μένει στα χείλη για πολλές ώρες και δεν παθαίνει τίποτα!Μεγάλη έκπληξηηηη!


Brow pomade | L'oreal 


Μπορώ να πω ότι ήμουν πολύ τολμηρή αφού δεν είχα δοκιμάσει ξανά τζελ για τα φρύδια!Μου άρεσε πολύ όμως και με βόλεψε!Η εφαρμογή με το πινελάκι του είναι πολύ εύκολη και γεμίζει πολύ ωραία τα φρύδια ακόμα και σε σημεία που δεν έχω τριχούλες!Γι'αυτό μπήκε και στα αγαπημένα!!

Liquid Metallic Eyeshadow | Erre Due


Η σκιά αυτή είναι υγρή με μεταλλικό φινίρισμα και είναι από τη χριστουγεννιάτικη συλλογή της Erre Due! Μου άρεσε πολύ η συσκευασία της αλλά και η ίδια η σκιά!Απλώνεται ομοιόμορφα στο μάτι χωρίς να αφήνει κενά και δίνει πολύ ωραία λάμψη!Δεν σπάει και έχει πολύ καλή διάρκεια!!



Master Prime Illuminating Primer | Maybelline


Αυτό το primer είναι πολύ ενυδατικό και προετοιμάζει την επιδερμίδα ώστε να δεχτεί τα προϊόντα μακιγιάζ!Έχει βάση το νερό οπότε δεν είναι καθόλου λιπαρό και δίνει μια όμορφη λάμψη στην επιδερμίδα!


Αυτά ήταν λοιπόν τα πολλά αγαπημένα μου!Ελπίζω να μην σας κούρασε το τόσο μεγάλο ποστ!Περιμένω στα σχόλια να μου πείτε αν έχουμε κάποια κοινά,τι από αυτά έχετε δοκιμάσει αλλά και τι θα κάνετε στις διακοπές των Χριστουγέννων!Μέχρι το επόμενο ποστ να περνάτε τέλεια!











You May Also Like

0 σχόλια