Αγαπημενα Οκτωβριου ♥

by - 4:08:00 μ.μ.

Γεια σας!Στο σημερινό ποστ θα δούμε μερικά πραγματάκια τα οποία ξεχώρισα τον Οκτώβριο και χρησιμοποίησα παραπάνω από τα υπόλοιπα!Είναι προϊόντα μακιγιάζ αλλά και περιποίησης γι'αυτό μείνετε μέχρι το τέλος!Πάμε λοιπόν να ξεκινήσουμε!


Πρώτο αγαπημένο είναι το Studio Fix Fluid ένα πολύ γνωστό foundation της MAC!Αποφάσισα να το δοκιμάσω γιατί το βρήκα με 30% έκπτωση (νομίζω η προσφορά θα υπάρχει μέχρι τις 31/10 ) και η απόφαση μου βγήκε πολύ σωστή!Καταρχήν πρώτη φορά πετυχαίνω ακριβώς την απόχρωση μου σε foundation και αυτό συμβαίνει γιατί αυτή η σειρά έχει πάρα πολλές αποχρώσεις!


Δεύτερον μου άρεσε πολύ η υφή του,είναι κρεμώδες και το blending είναι παιχνιδάκι!Έχει ματ φινίρισμα χωρίς όμως να βαραίνει την επιδερμίδα,να μπαίνει στις λεπτές γραμμές και να σπάει!Έχει μέτρια ως πολύ καλή κάλυψη (το αποτέλεσμα χτίζεται) και πάρα πολύ καλή διάρκεια!Επίσης δεν εμφανίζει καθόλου λιπαρότητα και γυαλάδα ακόμα και μετά από πολλές ώρες στο πρόσωπο και αυτό με έχει εντυπωσιάσει!Thumbs up!


Θα συνεχίσω με ακόμα ένα πολύ γνωστό bronzer από The Balm και μιλάω φυσικά για το Bahama Mama το οποίο αγόρασα από το Beauty Festival στο Περιστέρι!Εντάξει δεν θα πούμε κάτι για τις συσκευασίες της εταιρείας είναι γνωστά αυτά!


Μου αρέσει πολύ η απόχρωση του γιατί είναι πιο ψυχρή και δεν πορτοκαλίζει και μου αρέσει επίσης γιατί απλώνεται ομοιόμορφα και το blending είναι πανεύκολο!Από τη στιγμή που το πήρα το χρησιμοποιώ καθημερινά (πάει το χέρι μου μόνο του εκεί!).


Από τα αγαπημένα δεν θα μπορούσε να λείπει κάτι από την αγαπημένη μου Make up Academy (MUA). Έχω αγαπήσει λοιπόν ένα highlighter και συγκεκριμένα το Shimmer Highlight Powder στην απόχρωση Radiant Cashmere!


Υπέροχη rose gold απόχρωση και υπέροχη απόδοση!Δίνει φυσική λάμψη και αναδυκνείει τέλεια τα ζυγωματικά!Το χρησιμοποιώ από το πρωί ως το βράδυ!



Συνεχίζω με liquid lipsticks φυσικά και έχω να σας δείξω 3 αγαπημένα τα οποία είναι λίγο πολύ αναμενόμενα!Ελάτε τώρα μην μου πείτε ότι δεν περιμένατε να δείτε το Lolita από Kat Von D μετά τον τόσο πανικό που έχει γίνει!Και ναι το Lolita είναι εδώ και το έχω καταβολευτεί!


Βρίσκω ιδανική την απόχρωση του κυρίως για πρωί (είναι πολύ universal),έχει αρκετά καλή διάρκεια και φεύγει ομοιόμορφα αφήνοντας ένα διακριτικό stain και το μόνο ίσως αρνητικό είναι ότι κάποιες φορές δημιουργείται μια γραμμή στο εσωτερικό των χειλιών!


Επόμενο αγαπημένο είναι το Meet Matt(e) Hughes Long-Lasting Liquid Lipstick από The Balm στην απόχρωση Trustworthy το οποίο πήρα από το event 'Η ομορφιά είναι τέχνη' στο Placebo Pharmacy! 


Αυτό το liquid lipstick περιέχει συστατικά μέντας και βανίλιας τα οποία και καταλαβαίνεις όταν το πρωτοφοράς!Έχει πλούσιο χρώμα,βολικό απλικατέρ και πολύ καλή διάρκεια χωρίς να ξεραίνει τα χείλη!Επίσης αγαπώ την απόχρωση του -nude-καφετί-κεραμμυδί-


Τρίτο και τελευταίο liquid είναι το Xtra Long Lasting Matte Lip Gloss από Lavish Care στην απόχρωση No.22 το οποίο αγόρασα από το Beauty Festival (σας τα λέω εδώ γιατί δεν έκανα haul post από το Beauty Festval η ανεπρόκοπη).


Πολύ ωραία nude απόχρωση που πορτοκαλίζει πιο πολύ και μου αρέσει γιατί όλα τα liquid που έχω ροζίζουν οπότε ήθελα και μια πιο πορτοκαλί απόχρωση!Είναι άνετο στα χείλη και έχει αρκετά καλή διάρκεια!Επίσης το απλικατέρ είναι πολύ βολικό και το χρώμα απλώνεται πολύ εύκολα στα χείλη!Το ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι η τιμή του,αφού κοστίζει μόλις 5 ευρώ!


Και μετά από τόσο μακιγιάζ πάμε σε περιποίηση και ξεκινάω με ένα scrub προσώπου της σειράς OLIVE του Κορρέ!Το πήρα και αυτό από το event στο Placebo Pharmacy και πήρα μαζί και δωράκι μια μικρή ελίτσα! Πρόκειται για ένα κρεμώδες scrub απολέπισης με φυσικούς κόκκους ελιάς που καθαρίζει βαθιά την επιδερμίδα,απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα και τονώνει την επιδερμίδα!Επίσης μυρίζει πολύ ωραία!Η συσκευασία περιέχει 75 mL μια ικανοποιητική ποσότητα αφού πρόκειται για το πρόσωπο και το έχω καταευχαριστηθεί!


Και μιας και λέμε για το event,μας έδωσαν δώρο ένα κουτάκι με διάφορα τέλεια προϊόντα σε travel size και εγώ αγάπησα την Alpha Grapefruit Cleansing Lotion από Mario Badescu! Περιέχει εκχειλίσματα κίτρου – που έχει απολεπιστικές ιδιότητες, αλόη, καθώς και οξέα γκρέιπφρουτ που βοηθούν στην αποσυμφόρηση των πόρων και την απομάκρυνση των νεκρών κυττάρων. Την χρησιμοποιώ μετά τον καθαρισμό του προσώπου και νιώθω το πρόσωπο μου αναζωογονημένο και καθαρό και έτοιμο να δεχτεί την ενυδατική μου!


Για τέλος (όντως τελειώνω τώρα) άφησα το CHI Silk Infusion!Πρόκειται για ια πλούσια θεραπεία που περιέχει καθαρό μετάξι και αναδομεί και ενυδατώνει τα μαλλιά!Δεν περιέχει οινόπνευμα και paraben και αφήνει τα μαλλία απαλά και λαμπερά!Πραγματικά δεν έχω ξαναδεί τα μαλλιά μου τόσο απαλά!Έχω πάρει τη μικρή συσκευασία για να το δοκιμάσω αλλά δεν τελειώνει εύκολα αφού χρειάζεται ελάχιστη ποσότητα!Το έχω λατρέψει!


Αυτά ήταν τα αγαπημένα του μήνα λοιπόν!Ελπίζω να μην σας κούρασε η μεγάλη ανάρτηση!Περιμένω τα σχόλια σας με τα δικά σας αγαπημένα!Είχαμε κάποιο κοινό;Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά;Μέχρι το επόμενο ποστ να περνάτε τέλεια!



 

You May Also Like

0 σχόλια