Beauty Awards 2017 ♥

by - 2:32:00 π.μ.

Γεια σας κορίτσια! Έχω καιρό να γράψω κάποιο ποστ και είμαι σίγουρη ότι είμαι η τελευταία (και καταιδρωμένη ) που δείχνει τα αγαπημένα!Αν και λίγο καθυστερημένα λοιπόν πάμε να δούμε ποια προϊόντα ξεχώρισα και αγάπησα το 2017 και σας το λέω από τώρα δεν είναι μόνο 17!


ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ


Oblepikha Μάσκα για Κανονικά και Ξηρά Μαλλιά | Natura Siberica


Θα ξεκινήσω με δυο προϊόντα τα οποία ήταν και στα αγαπημένα του 2016 οπότε καταλαβαίνετε πόσο τα αγαπώ!Είναι φυσικά από την Natura Siberica και μιλάω για τη πασίγνωστη μάσκα μαλλιών από τη σειρά Oblepikha -Μάσκα για Κανονικά και Ξηρά Μαλλιά-.Θρέφει τα μαλλιά και τα αφήνει απαλά και υγιή!Μόλις τελειώσει αγοράζω καινούρια!! 

Northern soap for deep facial cleansing, για Βαθύ Καθαρισμό, για όλους τους τύπους δέρματος | Natura Siberica


Το δεύτερο αγαπημένο από το 2016 είναι το μαύρο σαπούνι καθαρισμού του προσώπου,το οποίο καθαρίζει βαθιά την επιδερμίδα,την αναζωογονεί και την ενυδατώνει!Μπορώ να πω ότι μειώνει και τα σπυράκια και γενικά αφήνει το πρόσωπο πιο λείο!Μου χε τελειώσει και είχα πάθει στερητικό,έκανα διάφορες μάσκες αλλά τίποτα δεν ήταν σαν και αυτό και έτσι το ξαναπήρα και θα συνεχίσω να το παίρνω!

Φυσική Λευκαντική οδοντόκρεμα με κάρβουνο «Polar Night» | Natura Siberica


Και αφού είμαστε στη Natura Siberica μου άρεσε πολύ και η λευκαντική οδοντόκρεμα!Περιέχει φυσικά συστατικά και ενεργό άνθρακα που κάνει λεύκανση!Βλέπεις διαφορά από τις πρώτες κιόλας χρήσεις και παράλληλα καθαρίζει καλά τα δόντια!!

Σαμπουάν & Conditioner Με Βούτυρο Καριτέ Για Ταλαιπωρημένα Μαλλιά | Wash & Go


Από τη στιγμή που έλαβα αυτό το σαμπουάν ενθουσιάστηκα!Υπόσχεται ότι έχει 5 δράσεις,καθαρίζει,ενδυναμώνει και περιποιείται τα μαλλιά ενώ παράλληλα τα αφήνει απαλά και ευκολοχτένιστα! Όσα υπόσχεται τα κάνει και με το παραπάνω!Μετά το λούσιμο τα μαλλιά είναι τέλεια και δεν φριζάρουν καθόλου!Τα αποτελέσματα είναι ακόμα καλύτερα σε συνδυασμό και με το αντίστοιχο conditioner!Well done Wash & Go !

Κρεμώδες Scrub Απολέπισης | Kορρές


Το καλύτερο scrub προσώπου που έχω δοκιμάσει είναι από τη σειρά Pure Greek Olive του Κορρέ!Πρόκειται για ένα κρεμώδες scrub με φυσικούς κόκκους ελιάς που καθαρίζει βαθιά την επιδερμίδα,απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα και τονώνει την επιδερμίδα!Το αγαπώ και δεν το αλλάζω!

Αφρώδης Κρέμα Καθαρισμού | Κορρές


Και θα συνεχίσω και πάλι με Κορρέ και την κρέμα καθαρισμού η οποία αφαιρεί αποτελεσματικά το μακιγιάζ σε πρόσωπο αλλά και μάτια!Αφαιρεί τα πάντα και πιο πολύ μου αρέσει γιατί μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις στα μάτια χωρίς να τσούζουν και να κάνεις τη δουλειά σου πιο γρήγορα!Περιέχει τσάι του Ολύμπου το οποίο έχει αντιοξειδωτική και αποτοξινωτική δράση και αφήνει την επιδερμίδα λαμπερή και τέλεια!

Alpha Grapefruit Cleansing Lotion | Mario Badescu


Αγαπημένη lotion για το 2017 είναι από Mario Badescu!Τη χρησιμοποιώ μετά τον καθαρισμό του προσώπου και νιώθω το πρόσωπο μου αναζωογονημένο και καθαρό και έτοιμο να δεχτεί την ενυδατική μου κρέμα!

Minéral 89 | Vichy


Το ενυδατικό booster προσώπου της Vichy ήταν το αγαπημένο του καλοκαιριού! Είναι σε μορφή τζελ και όχι κρέμας και περιέχει ιαματικό μεταλλικό νερό και υαλουρινικο οξύ !Προσφέρει ενυδάτωση και τόνωση της επιδερμίδας αφού την προστατεύει από τη ρύπανση ,την κούραση και το άγχος! Αφήνει το δέρμα λαμπερό και ομοιόμορφο και δεν περιέχει χρωστικές, άρωμα,σιλικόνη ,αλκοόλη και paraben!

Silk Infusion | CHI


Είδα τεράστια διαφορά στα μαλλιά μου με αυτό το προϊόν!Το καθαρό μετάξι που περιέχει ενυδατώνει και αφήνει τα μαλλιά λεία και μαλακά!Το χρησιμοποιώ και μετά το λούσιμο αλλά πολλές φορές και πριν ισιώσω τα μαλλιά μου!Είναι εξαιρετικό και σίγουρα θα πάρω και άλλο όταν μου τελειώσει!(χρειάζεται ελάχιστη ποσότητα κάθε φορά οπότε δεν τελειώνει καθόλου γρήγορα)

Κρέμα για σκασμένα και ξηρά δέρματα | Dulgon


Η κρέμα αυτή ήταν ό,τι καλύτερο και πιο αποτελεσματικό δοκίμασα το καλοκαίρι!Αναγεννά το σκασμένο δέρμα στις φτέρνες και προσφέρει φουλ ενυδάτωση! Μετά από ελάχιστες χρήσεις θυμάμαι είδα το δέρμα στην περιοχή αυτή να έχει αναπλαθεί και να είναι λείο και απαλό!Πραγματικά αυτή η κρέμα λύνει το πρόβλημα με τις σκασμένες φτέρνες και κοστίζει μόλις 3,72€!Μπορείτε να τη βρείτε στο site tou A Beauty!

ΜΑΚΙΓΙΑΖ

Studio Fix Fluid | MAC


Το καλύτερο foundation που έχω δοκιμάσει γενικότερα και δεν θα μπορούσε να λείπει από εδώ! Είναι ακριβώς η απόχρωση μου,έχει τέλεια υφή,ματ φινίρισμα,τέλεια διάρκεια και δεν βαραίνει την επιδερμίδα!Τι άλλο να πω;Το αγαπώ!!

Liquid Camouflage high coverage Concealer | Catrice


Καλυπτικό,σταθερό,αδιάβροχο και με μεγάλη διάρκεια concealer!!Τι άλλο να ζητήσω??Ααα ναι και πολύ οικονομικό!

Πούδρα Fit Me Matte & Poreless | Maybelline


Θα συνεχίσω με τη βάση του προσώπου και με πούδρα! Η πούδρα της σειράς Fit me! ήταν και είναι η αγαπημένη μου και έχει πιάσει πάτο!Έχει αποχρώσεις και σετάρει ωραία το μακιγιάζ αφήνοντας ματ την επιδερμίδα!Επίσης μου αρέσει γιατί δεν βαραίνει την επιδερμίδα και δεν φαίνεσαι ¨παστωμένη¨.

Bahama Mama | The Balm


Από τότε που το πήρα το χρησιμοποιώ συνεχώς!Μου αρέσει πολύ η απόχρωση του γιατί είναι πιο ψυχρή και δεν πορτοκαλίζει και μου αρέσει επίσης γιατί απλώνεται ομοιόμορφα και το blending είναι πανεύκολο!Επίσης είναι μια χαρά και για τις σκιάσεις μας!


Cheek parade | Benefit


Η παλέτα αυτή είναι στα αγαπημένα κυρίως για το Hoola που έχω χρησιμοποιήσει πιο πολύ!Αλλά και οι υπόλοιπες πούδρες,το Hoola lite,το Rockateur,το GALifornia,το Dandelion είναι πολύ ωραίες!!Εντάξει περιττό να σας πω για την απόδοση και τη διάρκεια μιλάμε για τη Benefit άλλωστε!!


Paradise Extatic Mascara & Brow Pomade


Συνεχίζω με δυο προϊόντα της L'oreal από την ίδια σειρά!Η μάσκαρα έχει ακουστεί πάρα πολύ 
και πιστεύω ότι την ξέρετε όλες!Δίνει όγκο,μήκος και ένα πολύ ωραίο αποτέλεσμα!Το ίδιο μου άρεσε και το τζελ φρυδιών το οποίο με βόλεψε πολύ!Η εφαρμογή με το πινελάκι του είναι πολύ εύκολη και γεμίζει πολύ ωραία τα φρύδια ακόμα και σε σημεία που δεν έχω τριχούλες!

MegaGlo Highlighting Powder | Wet n wild & Mary-Loo Manizer | The Balm 


Highlighterrrrrrrs! Τα αγαπώ,έχω εμμονή αλλά δυο χρησιμοποιώ καθημερινά,το Precious Petals της Wet n Wild και το Mary-Loo,μια οικονομική και μια πιο ακριβή επιλογή!Δίνουν τέλεια και φυσική λάμψη και τα δύο και έχουν πάρα πολύ καλή διάρκεια!!


Epic Ink Liner | NYX


Το eyeliner της χρονιάς είναι εδώ! Με αυτό δεν μπορείς να κάνεις λάθος με τίποτα!Έντονο μαύρο χρώμα και τέλεια απόδοση!Το αγαπώ!

Naked Heat Palette | Urban Decay


Η χρονιά της παλέτας και η παλέτα της χρονιάς!Την είδαμε παντού αυτή την παλέτα,την είδαμε σε όλα τα αγαπημένα,σε όλα τα blogs και σε όλα τα κανάλια στο youtube!Υπέροχες θερμές αποχρώσεις,ΤΕΛΕΙΑ απόδοση,πανεύκολο το blending και καταπληκτική διάρκεια!Είμαι πολύ χαρούμενη που την έχω!

Naked 2 Basics | Urban Decay


Παρόλο που είναι πολύ ακριβή και κυρίως για το μέγεθος της είναι πολύ ωραία!Περιέχει μόνο ματ σκιές σε neutral αποχρώσεις και είναι ιδανική για καθημερινά μακιγιάζ!Όλες οι αποχρώσεις έχουν πολύ καλή απόδοση και διάρκεια και γι'αυτό μου αρέσουν πολύ γιατί δεν το συναντάς εύκολα σε ματ σκιές!


Burning Embers Palette | MUA


Αυτή την παλέτα την έχω χρησιμοποιήσει πάρα πολύ!Κάθε φορά που δε ξέρω τι σκιές να βάλω πιάνω αυτή!Περιέχει 25 αποχρώσεις με τις οποίες μπορείς να κάνεις πολλούς συνδυασμούς και έχουν όλες πολύ καλή απόδοση και διάρκεια!Ε δεν θα μπορούσε να λείπει από αυτό το ποστ!


Liquid Lipstics


Ε θα έλειπαν liquid lipstics; Ή θα ήταν μόνο ένα;Ε όχι!Όλα τα αγαπημένα μου είναι εδώ και τα αγαπώ!Έχουν όλα πολύ καλή απόδοση,δεν ξηραίνουν τα χείλη και μένουν σταθερά για πολλές ώρες για αυτό και είναι στα αγαπημένα μου!Πάμε να δούμε ποια είναι!

Beauty Loop - Dessus
NYX Liquid Suede - Sandstorm
The Balm - Trustworthy
                            Sephora Cream Lip Stain - No.23
Artdeco Full Mat - No.38
Radiant Matt Lasting Lip Colour - No.35
Dior Rouge Liquid - No.515
Huda Beauty Liquid Matte - Trendsetter
Seventeen All Day Lip Color - No.28


Prep + Prime Fix | MAC


Άλλο ένα πασίγνωστο προϊόν είναι στα αγαπημένα μου!Το mist αυτό ενυδατώνει και σταθεροποιεί το μακιγιάζ για πολλές ώρες!Το ξέρετε όλες πιστεύω οπότε δεν λέω κάτι άλλο!

Αυτά ήταν λοιπόν όλα τα αγαπημένα του 2017!Ελπίζω να σας άρεσαν και περιμένω τα σχόλια σας με τα δικά σας αγαπημένα!Έχουμε κάποιο κοινό;Τι από αυτά έχετε δοκιμάσει;Μέχρι το επόμενο ποστ να περνάτε τέλεια!

















You May Also Like

0 σχόλια