Ενυδατωση & καθαρισμος για Ξηρες Επιδερμιδες | A BEAUTY

by - 4:35:00 μ.μ.

Γεια σας! Όπως σας είχα πει σε προηγούμενο ποστ ( click εδώ ) έχω να σας δείξω και άλλα πραγματάκια από την εταιρεία A Beauty και σήμερα θα μιλήσουμε για ενυδάτωση και καθαρισμό του προσώπου!


Δοκίμασα λοιπόν την κρέμα ημέρας της εταιρείας Numis Med την οποία βρίσκετε και στο site της A Beauty! Η κρέμα αυτή απευθύνεται σε πολύ ξηρές και ευαίσθητες επιδερμίδες! Περιέχει ουρία και υαλουρονικό οξύ που ενυδατώνει το δέρμα!


Μου αρέσει πολύ η υφή της γιατί είναι λεπτόρευστη και απλώνεται ομοιόμορφα στην επιδερμίδα! Κατά την εφαρμογή της νιώθεις αμέσως την ενυδάτωση στο πρόσωπο και το νιώθεις λείο και απαλό! Είναι μια πραγματικά καλή ενυδατική κρέμα ημέρας και η ενυδάτωση που παρέχει διαρκεί πολλές ώρες! Την χρησιμοποιώ καθημερινά και σαν βάση για το make up μου και τα αποτελέσματα είναι τέλεια! 


Σε συνδυασμό με την ενυδατική δοκίμασα και το τζελ καθαρισμού της ίδιας εταιρείας! Το τζελ αυτό είναι για πρόσωπο και σώμα και ρυθμίζει τα επίπεδα υγρασίας της επιδερμίδας.Καθαρίζει τέλεια την επιδερμίδα και είναι και αυτό κατάλληλο για πολύ ξηρά δέρματα!


Μου αρέσει επειδή έχει αντλία άρα είναι εύκολο στη χρήση του! Επίσης είναι άοσμο.Το έχω χρησιμοποιήσει και στο σώμα και στο πρόσωπο και μου άρεσε εξίσου και στα δυο.Παρ'όλο που είναι τζελ κάνει λίγο αφρό και δεν χρειάζεται μεγάλη ποσότητα για τον καθαρισμό!Επίσης να σας πω ότι και τα δυο προϊόντα δεν περιέχουν parabens, PEG, mineral oils, silicone oils.


Αυτά είναι τα δυο προϊόντα λοιπόν που προσφέρουν καθαρισμό και ενυδάτωση στο πρόσωπο!Μην ξεχάσετε να ακολουθήσετε την A beauty σε facebook και instagram για να ενημερώνεστε για τα τελευταία νέα και όλα τα υπέροχα προϊόντα της!Μέχρι το επόμενο ποστ να περνάτε τέλεια!

You May Also Like

0 σχόλια