January favorites ♥

by - 12:30:00 μ.μ.

Γεια σας κορίτσια μου!Πέρασε πολύ γρήγορα θα έλεγα ο πρώτος μήνας του χρόνου και αυτόν το μήνα δοκίμασα πολλά καινούρια προϊόντα κυρίως μακιγιάζ και ανυπομονώ να τα μοιραστώ μαζί σας!Πάμε λοιπόν γρήγορα να δούμε ποια από αυτά ξεχώρισα και χρησιμοποίησα πολύ τον Ιανουάριο!



Μπορώ να πω με σιγουριά ότι η καλύτερη αγορά του μήνα ήταν η Semi-Sweet Chocolate Bar από Too Faced!Τα Sephora έβαλαν έκπτωση νομίζω -20% και δεν μπόρεσα να αντισταθώ!Αρχικά ήμουν ανάμεσα σε αυτή και στην κλασική Chocolate Bar αλλά προτίμησα αυτή γιατί έχει πιο ζεστές,καφετί και 7 ματ αποχρώσεις!Η συσκευασία της μια υπέροχη και λαχταριστή σοκολάτα που όχι μόνο μοιάζει αλλά και μυρίζει σοκολατένια!Είναι ανθεκτική και έχει μαγνητικό κλείσιμο που είναι πού βολικό και για τα ταξίδια!Τι να σας πω για την ποιότητα της;Οι σκιές έχουν βουτυρένια υφή,απλώνουν πανεύκολα,έχουν τρομερή απόδοση και αναμειγνύονται με μία κίνηση!Επίσης πάνω από κάθε σκιά υπάρχουν και τα ονόματα τους!!Τη χρησιμοποιώ καθημερινά από τη στιγμή που την πήρα και την αγαπώ γι'αυτό και θα ετοιμάσω αναλυτικό ποστ μόνο γι'αυτή με περισσότερες λεπτομέρειες και swatches για κάθε απόχρωση αν και πιστεύω όλες γνωρίζετε αυτή την παλέτα!



Δεύτερο αγαπημένο είναι Illuminate & Contour Set της Seventeen!Αγαπώ τη Seventeen και την εμπιστεύομαι και έτσι δεν γινόταν να μην δοκιμάσω την καινούρια της παλετίτσα!Πρόκειται για μια παλέτα για contouring και highigting,ξέρετε σκιάζουμε τις ατέλειες και τονίζουμε τα δυνατά μας σημεία κορίτσια ε;!Ε με αυτή την παλέτα έχετε τέλειο αποτέλεσμα αφού η σκούρα απόχρωση είναι ό,τι πρέπει για τα κοψίματα (δεν πορτοκαλίζει) και το highlighter δίνει μια υπέροχη,φυσική και διακριτική λάμψη!Και τα δύο προϊόντα είναι σε μορφή πούδρας,απλώνονται εύκολα και έχουν καλή απόδοση.Μπορείτε να "χτίσετε" το αποτέλεσμα ανάλογα με τις προτιμήσεις σας και να'στε σίγουρες ότι θα εκπλαγείτε από την διάρκεια του!Υπάρχουν δύο αποχρώσεις 01 light-medium και 02 medium-dark για να βρείτε αυτή που σας ταιριάζει περισσότερο!Εγώ έχω το Νο.02 γιατί έχω πιο σκούρα επιδερμίδα!Αυτό που μου έχει κάνει εντύπωση είναι ότι μυρίζει σαν κανέλα,μπορεί σε κάποιες να μην αρέσει αυτό αλλά εμένα δεν με ενοχλεί καθόλου!




Έψαχνα μια μεταβατική σκιά και τη βρήκα στο Inglot! Είναι ματ,είναι μπορντώ και είναι η Νο.301!Είναι υπέροχη για να ζεστάνεις το κόκαλο,έχει πάρα πολύ καλή απόδοση αλλά και διάρκεια!Η αλήθεια είναι ότι από Inglot δεν είχα ξαναδοκιμάσει κάτι αλλά έχω ενθουσιαστεί και σύντομα θα μεγαλώσω τη συλλογή μου!



Το επόμενο προϊόν το είχα καιρό αλλά δεν το χα δοκιμάσει και το βρήκα μπροστά μου μια μέρα και αυτό ήταν,δεν μπορώ να το αποχωριστώ!Αν αναρωτιέστε θα σας πω ότι μιλάω για την MD Μάσκαρα για Maximum Όγκο!Δεν έπρεπε να την έχω υποτιμήσει!Έχει πολύ ωραίο βουρτσάκι και δίνει όγκο,μήκος και καμπυλότητα στις βλεφαρίδες,3 σε 1! Οι βλεφαρίδες μου γίνονται τεράστιες και έντονες με ένα μόνο πέρασμα και χωρίς απαραίτητα να έχω χρησιμοποιήσει ψαλιδάκι!Έχει έντονο μαύρο χρώμα και δεν τρίβεται πάνω στις βλεφαρίδες!Πρέπει να τη δοκιμάσετε οπωσδήποτε!!



Μου αρέσουν πολύ τα πινέλα Eco Tools και αφού είχα ένα είπα να αγοράσω και το Essential Eye Set το οποίο περιέχει όλα τα απαραίτητα πινέλα για το μακιγιάζ των ματιών!!Να σας πω ότι η συγκεκριμένη εταιρεία είναι οικολογική και τα πινέλα είναι από οικολογικό μπαμπού και ανακυκλωμένο αλουμίνιο!Είναι πολύ κομψά, έχουν μαλακές τριχούλες και πάνε στοχευμένα στα σημεία που πρέπει για να δώσουν ένα τέλειο αποτέλεσμα!Πάνω στα πινέλα αναγράφεται και για τι είναι ιδανικό το καθένα!Το σετ περιλαμβάνει 5 πινέλα και είναι όλα υπέροχα!


Και αφού λέγαμε για πινέλα δοκίμασα ένα οβάλ πινέλο για την εφαρμογή του foundation το οποίο βρήκα στο Time 4 beauty!Έχει μαλακές και πυκνές τριχούλες!Δεν περίμενα να με βολέψει αλλά με διευκόλυνε πολύ στη διαδικασία και γι 'αυτό μπήκε στα αγαπημένα! 



Δυο μολύβια χειλιών αγάπησα τον Ιανουάριο και αυτά είναι το Super Smooth Waterproof & longstay lip liner No.20 Diva Plum της Seventeen και το Color Sensational No.750 (Choco Pop) της Maybelline.Το πρώτο είναι ένα μαλακό,σκούρο μωβ μολυβάκι το οποίο γράφει υπέροχα με μια κίνηση!Το δεύτερο είναι σε μια σοκολατί απόχρωση,είναι κρεμώδες και δεν είναι εντελώς ματ και γι'αυτό ακριβώς μου αρέσει!Και τα δυο τα χρησιμοποιώ είτε για περίγραμμα είτε κατευθείαν σαν κραγιόν!



Επειδή έκανε πολύ κρύο και η ενυδάτωση είναι απαραίτητη το αγαπημένο μου κατάστημα Bonita shop μου έστειλε να δοκιμάσω την Luxury Hand Cream (Rose Petal) η οποία μυρίζει τριαντάφυλλο όπως καταλάβετε!Προσφέρει ενυδάτωση και στεγνώνει γρήγορα χωρίς να αφήνει λιπαρότητα!Επίσης με ενθουσίασε η συσκευασία η οπόια είναι όντως πολύ luxury και κομψή!


Και τελειώνω επιτέλους με ένα άρωμα  που ήθελα μήνες και επιτέλους το πήρα!Είναι το Repetto. Ένα απαλό,φρουτώδες, λουλουδένιο άρωμα.Υπάρχει μόνο στα στα καταστήματα Galerie de Beaute και το βρίσκετε με 50% έκπτωση!Εγώ συγκεκριμένα πήρα ένα σετ το οποίο περιέχει και μια body lotion στα 100 ml και είμαι ακόμα ενθουσιασμένη!Μυρίζει τέλεια και έχει πολύ καλή διάρκεια!!Το αγαπώ!


Αυτό το ποστ είναι από τα αγαπημένα μου γιατί ακόμα και τώρα είμαι πολύ ενθουσιασμένη για όλα τα πραγματάκια μου!Ελπίζω να σας άρεσε και να μην σας κούρασε γιατί ήταν λίγο μεγάλο!Πείτε μου τα δικά σας αγαπημένα,τι από τα παραπάνω θέλετε να δοκιμάσετε ή έχετε δοκιμάσει ήδη!Μείνετε συντονισμένες γιατί έρχεται διαγωνισμός,πολύ αγαπησιάρικος διαγωνισμός που θα ξέρετε αν με ακολουθείτε στο instagram (@alexias_style).Μέχρι το επόμενο ποστ να περνάτε τέλεια!






You May Also Like

0 σχόλια